Aj my sme deti v spoloČNOSTI

29.09.2014 17:30

 

V relácii Doma je doma v rámci cyklu Deti v spoloČNOSTI v televízii LUX ste mohli vidieť aj eRkárov zo Senca, ktorí rozprávali o čnosti VYTRVALOSŤ, ktorá nás v týchto mesiacoch sprevádza na stretkách aj počas Detského činu pomoci. 

 

Už druhý rok býva každý posledný pondelok v mesiaci relácia Deti v spoločnosti, ktorá je zameraná na činnosť eRka. Animátori spolu s deťmi z ich stretka prezentujú témy, ktoré s deťmi preberajú na stretkách. Minulý rok sme sa venovali čnostiam, v čom pokračujeme aj teraz. 

 

"Keď ma Ivka Kačurová (predsedníčka pedagogicko-psychologickej komisie eRka) oslovila, aby som šla aj s deťmi z nášho stretka do vysielania televízie LUX, najprv som sa naľakala, zvlášť vtedy, keď som zistila, že vysielanie bude naživo. Avšak keď sme sa o tom rozprávali na stretku s deťmi, tiež z toho mali stres, no vzájomne sme sa povzbudzovali tak, že bol čím ďalej tým menší. Nakoniec som rada, že sme mali takúto skúsenosť a zároveň milý zážitok," povedala Jenny.

 

Tiež sme mali možnosť stretnúť veľmi milého a "vytrvalého" hosťa, ktorým bol bežec Jozef Mráz.

 

Bol to zážitok nielen pre decká, ale i pre animátorov. Záznam z relácie je možné si pozrieť v archíve televízie LUX.